woensdag, februari 21, 2007

blééééhhh

Bléééééhhh, m´n man en oudtste zijn in oostenrijk en Nino en ik zijn samen thuis en wat ik dacht ik neem het ervan begint nu te vervelen....Ik had zelf ook een week vrij genomen en dat werden zomaar 11 dagen!! Een heerlijk vooruitzicht!! Maandag op de koffie geweest bij een oude vriendin daarna de boodschappen en wat dingen in huis gedaan o.a de eettafel eens opgeruimd en anders gezet. S Avonds was er natuurlijk Grey´s , dinsdag was het heerlijk weer en zijn we lekker wezen helikopter jagen ( er vliegen er hier de laatste tijd heel veel) dus hop met de hond en kind de dijk op , daar aangekomen was het niet zo slim om dat zonder buggy te doen veels te gevaarlijk dus bovenaan blijven kijken en er een gespot en toen maar naar beneden om lekker verder te wandelen. Na weer even geslapen te hebben de fiets op en naar het dorp geweest en daarna lekker in de tuin gespeeld, Nino dan hè :) Als "diner" spaghetti carbonara gemaakt zonder pakjes dus zoals het hoort en veels te veel gegeten!!!
Nu is het woensdag....de mannen hebben al gebeld en hebben het prima naar hun zin ondanks dat het beredruk is en de sneeuw tegen 14 uur minder wordt. Normaal proberen ze buiten de schoolvalantie om te gaan maar aangezien Tim op een nieuw school zit wou ik niet meteen om een week vrij vragen dus dat is het enige nadeel wat hun ervaren. En wij?? Wij vervelen ons..hebben de bedden verschoond......de was gedaan en opgehangen.....hutspot staat panklaar ( mn man lust dit niet dus profiteren dat hij er niet is) en nu regent het al een paar uur.....niet zo hard maar van dat miezerige gedoe NIKS AN!! De hond moet er ook nog uit maar stellen we nog even uit hopen dat het droog wordt.....ER is een moment geweets dat ik dacht waren we maar meegegaan maar dat dacht ik maar even :) Mis mn mannen wel vooral met het eten en s avonds maar nog maar 3 nachten en misschien 1 lange dag als het terugrijden langer duurt als heen want toen hadden ze wel heel veel geluk dat ze de drukte vooruit waren maar of ze dat geluk ook op de terug weg hebben???

1 opmerking:

Andrea zei

Ja dom hoor, ik had een bed over!!
en was ook vrij dusse....kids de tuin en en wij aan de Choc O Lait LOL